my favorite girl episode 11!

jag stog högst upp i trappan och skulle just gå ner, men ångrade mej och drog tillbaka bene,. ställde mej på rakt och andades ut.
okay, nu kör vi,
tänkte jag för mej själv.
____________________________________________________________________________________________
Gash va snygg !
asså jag dör ♥


angel sent from Heaven.

såhär håller hon armarna, fast ni vet, lite mer "skamsen" och rädd.


så härsåg de ut när han blev "omringad"
Jag tog ett djupt andetag och tvingade mej att inte springa in och byta kläder igen, jag har allvarligt talat ALDRIG shorts OCH magtröja samtidigt, jag brukar inte ens ha nått av de, eftersom jag inte vill se fet ut. Men nu hade jag bestämt mej. sprang ner för trappan.
när jag kom ner kollade Justin på mej först i ögonen sen neråt, ända ner till vristerna, sen upp igen. sen ner till min mage, och där stannade han och stirrade. Suck. När han stått så i Cirka fem sekunderblev det lite obehagligt..
jag böjde mina armar korsade övermagen (se bilden ;)) för att täcka den,så att han kunde sluta stirra, de var verkligen obehagligt.
- Justin, stop. sa jag lite ledsamt.
Justin fick en bekymrad blick när han märkte att jag tyckte de var obehagligt
-Sorry, shawty, i forgot. and remember, your not fat, sa han tyst och höll mej i hans famn.
- it's okay, its just a little bit, unpleaseant,sa jag och kollade ner i marken.
- eyy, look at me,sa han och satte sitt finger under mitt haka och lyfte upp den, så jag stog och kollade rakt in i hans ögon, eller, han var ju fem centimeter längre än mej, så lite uppåt fick jag ju kolla lite uppåt.
we love you exactly as you are, when you are only you and I do not understand how you can have such low self-esteem, that's crazy! youre The most beautiful girl I've ever met! and ... what you said yesterday, about the disease, it means so damn much to me! That you could tell me anything like that when you just got to know someone. and promise, with all my soul that I will NEVER tell anyone. You can trust me Minda.
-we love you exactly as you are, when you just being you and, I do not understand how you can have such low self-esteem, that's crazy! youre The most beautiful girl I've ever met! and ... what you said yesterday, about the disease, it means so damn much to me! That you could tell me anything like that when you just got to know someone. and promise, with all my soul that I will NEVER tell anyone. You can trust me Minda.
Så fin, han var så Fin, jag var på väg att börja gråta, jag kände tårarnasom brände bakom ögonlocken, men jag kunde inte gråta nu, sa jag blinkade bort tårarna och svalde bort klumpen i halsen. Jag kramade om honom hårt.
han kramade tillbaks, lika hårt. jag släppte sakta taget och kollade honom i ögonen. jag gick långsamt därifrån in till "teverummet" och satte mej bland dom andra.
-so, what hapend out there? ;) sa Cat och visslade.
- äsch, cut it off Cat! sa jag och fnissade.
-So what should we do today ? frågade Justin som nu kom ingående i rummet.
- I dont know, sa Cat, cant we just, like go to a rollercoaster park ? undrade Cat.
- haha okay sa jag. igentligen var jag skiträdd för sånt, men de kunde jag ju inte säga,då skulle jag se dum ut, och dom skulle asgarva åt mej... tänkte jag.
- haha yeah, that sounds fun sa Justin. Svea hade också kommit in i rummet nu och höll med.
Så, vi åkte till ett Tivoli som fanns ganska näa, bara en halvtimme iväg kanske.
När vi kom fram började nerverna komma, så fort någon av dom sa typ : "kan vi inte åka den där," och pekar på nån skitläskig säger jag bara: nää, vi tar den istället och pekar på nån mindre.'
- are you scared or something? skrattade Justin när jag en en gång, viftade bort deras förslag.
-well,maybee, a little bit.. sa jag och kände kinderna hetta till, jag kollade ner i marken för att han inte skulle se att jag rodnade, men de gick ju sådär.
- awww, your blusching, how cute. sa hon log mot mej. vilket såklart gjorde så jag rodnade ännu mer.
- well, cant we atleast go on that one? sa Justinoch pekade mot en som såg skitläskig ut, men åtminstonde inte lika läskiga som vissa av dom andra.
jag såg lite nervös ut.
- if i sit next to you and catches you if you fall then ? Sa Justin och kollade på mej.
- haha okay then. sa jag och Log.
när vi hade stått i kö ett tag började tjejjerna komma skrikande efter oss, och Vakterna som var där försökte trycka bort dom, men de var tydligen rätt så svårt.
-Sir, im sorry to tell you that you cant go on this ride, when all this girls are screaming after you, its a safety thing. saen av vakterna till Justin.
- ohh come on, sa Justin surt.
-sorry Sir, but i got to follow the rules. sa han och log.
Så då var vi tvungna att vända då, och gå ut igen, och de gjorde ju inte mej nått, eftersom jag helst inte ville åka.
MEN, så fort vi kliver utanför själva inhängnaden som "kön" var i, så springer Fansen i mot honom, och de finns inget varken jag eller Justin kunde göra åtdet, så jagknuffas bort, medanshan blir omringad av fansen (se bilden)
Justin kollade efter mej, och när han äntligen såg mej så mimade han:
"Förlåt" jag kollade på honom, sen ner på mina fötter, sen gick jag. Jag är inte Sur eller Arg påJustin, de var inte hans fel, han kan inte hjälpa att han är känd, men jag hade endå på nått sätt viljat åka den där berg-och-dalbanan, Bara Känna Justins varma Famn runt om mej, den famnen som Miljoner andra tjejjer känt...
____________________________________________________________________________________________
de bleven kort del, men jag måste sova nunununu! förlåååt. KOMMENTERA MERA :D ♥
JB LOVE / ME ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0