my favorite girl episode 10 DEL 2!

I AM BACK BITCHES ! haha nä menallvarligt, nu är jag tillbacka :D shit vad jag saknar bloggen asså :'D läste precis igenom alla inläggen så jag minns vad somhänt, de var inteså ba direkt, men nu är jag ju "lite" äldre, så jag hoppas deblir bättre ^^ jag fortsätter på minSvenska-o-Engelska-text, men om deblir dåligt såkan jag skriva bara på svenska, men ni får säga vad ni tkr, de är de somr äknas ;) <3





-ohh and By The Way Bieber, saw you were sleeping with Minda tonight ;) sa hon och blinkade.

-well, yeah she was to sick to go home, so I said that she could sleep here tonight. sa jag och log, jag log så fort jag tänkte på henne. e detta ett bevispå att jag faktist är kär i henne? att hon var den finaste jag sett var ingen tvivlan på, och att hon får mej att må som ingen annan gjort var säkert, så ja, jag är nog kär i henne. jag log. caitlin avbröt mina tankar:

-oh come on justin just ask her out!

-eh what?sa jag och spelade oskyldig.

 

 

 

 

____________________________________________________________________________________________________

 

 

SNYGG ! Justin och Minda ♥


Kläderna Minda lånar. ↑


Justins perspektiv ↓

- oh come on Justin! how long have we known eachother? sa hon och flinade.
- sinse we were like 3, i think, sa jag och funderade om de var så.
-exactly! sa hon och nickade, - andyou think that i cant see when you like someone? you think im stupid, Ryan and Chaz probubly knows it too,youre like Sparkling, as soons as she enters the room. sa hon och fnissade.
jag himlade med ögon och insåg att man inte kunde gömma något för Cat, eller dom andra.
- You shoud be a detectiv, you know everything, before you even know it yourself, sa jag och skrattade åt henne.

och när man talar om trollen, tänkte jag och log.


Mindas perspektiv ↓
Jag vaknade och kollade mej omkring i rummet, Jag satte mej upp i sängen som jag inte kände igen,
- Vart Fan e jag ? sa jag till mej själv, i samma ögonblick öppnade Svea dörren och sa:
- morsnig sömntuta!
då kom jag på, Feste hos Justin, Justin Bieber, jag spydde, han vet, han vet om min sjukdom, hur fan kunde jag berätta för nån jag nyss träffat? men allt kändes ju så bra igår...
- du verkar ha sovit gott sa hon och blinkade.
- haha men vadska jag hapå mej ? undrade jag.
- jag tog de jag hade igår, sa hon.
- du ja, men jag fickspya på helamin klänning, så degår ju inte direkt...
- gå ner och fråga om du får låna nått av Cat sahon och log .
så de gjorde jag, jag gick i bara en stor tröjja och trosor, antagligen något justin satt på mej innan jag somnade, tänkte jag.
på väg ner för trappan hör jag Cat fnissa:
-youre like Sparkling, as soons as she enters the room. !!!
va? vad menar hon? pratar hon om mej ? nej hon kan inte prata om mej.
- You shoud be a detectiv, you know everything, before you even know it yourself, hörde jag Justin säga.
så hon pratar med Justin, men vem pratar dom om? jag bestämde mej att fråga.
- mornig guys! sa jag och kom ner skuttandes från trappan.
båda kollade fmot mej, och Justin sprack upp i ett leende och gick fram och kramade mej, desamma gjorde Cat.
-Morning honey! sa Cat och log.
-what are you talking about? frågade jag och kollade på båda undrandes.
Cat började Fnissa medans Justin Började Rodna, röd som en tomat blev han, vilket gjorde att Cat började fnissa ännu mer...
- ehhm.. nothing... we were just... yeah. sa han och kollade ner på sina tår och fortsatte rodna. stackars kille, vilken sits jag satt han i .
- haha okay... sa jag och kollade lite skumt på dom.
-Cat, can i borrow some off your clothes ? my dress is full of vomit, sa jag och kollade ner i marken och rodnade lite.
-ofc you can! sa hon och log. - take what you want sa hon glatt.
- Tack Cat du är bäst sa jag och sprang upp för trappan in i Cats rum.
de var rätt varmt idag, så jag bestämde mej för att ta en Vit magtröja och svarta shorts, sen sminkade jag mej lite, borstade håret och satte upp de i en toffs, och gick ner till som andra.
jag stog högst upp i trappan och skulle just gå ner, men ångrade mej och drog tillbaka bene,. ställde mej pårakt och andades ut.
okay, nu kör vi,
tänkte jag för mej själv.



__________________________________________________________________________________________-


U LIKE ? :D hoppas ni gör de :) ska försöka blogga mer än jag gjort hittils :)
okay, nu när jag läst lite ser jag att jag skrivit fett weird, så nu ska vi reda ut de här :) HENNES HUND heter Luna, inte Jenna.
HON ÄR FRÅN SVERIGE, inte Washington dc.
de var nog de :D hade glömt hur kul de var att skriva hääär :D ♥ puss på er !
JB LOVE / ME ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0