förslag....

hejj alla! ja vet att det inte är världens bästa uppdatering nu men ja har mycket is skolan, förlåååååååååååååååt mig skit mycke! hoppas ni inte hatar mej! men ialla fall nu till saken jag harlite förslag som ni ska få välja mellan :)
jag har fåttlite förslag om att jag skaskriva på engelska när dom pratar me Justin och dom andra fast på svenska när hon tänker och pratar med Svea? alltså:

engelska eller svenska?

sorgligt eller inte?'

mycket Drama eller lite?

avundsjuka tjejer me i bilden eller inte? (typ Selena, Jasmine villegas och typ Demi Lovato)

såååå... va tycker ni?snääääälla kommenetra annars vet jag ju inte :S
JB LOVE / Lisa

Kommentarer
Postat av: Bieberplace!

Gillar du Justin Bieber noveller? www.bieberplace.blogg.se är tillbaka! Kolla in den! :)

2011-06-17 @ 11:48:31
URL: http://bieberplace.blogg.se/
Postat av: Julia

Mycket Drama tycker jag <3 BTW Bra novell

2011-07-12 @ 17:42:35
Postat av: me :D

Tack Julia :D <3

2012-01-26 @ 21:45:30
URL: http://thejustinssstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0