my favorite girl episode 5

- men du, vart bor du då? frågar ja nyfiket
hon pekar på ett hus ganska när affären.
-där? frågar jag och pekar.
-mmh.... säger hon
-du skojjar? ja bor bara tre hus bort från dej! ja känner lyckan sprida sej i mig.
-jippie, säger hon ironiskt.
-men du, nu vet du mitt namn nu vill jag veta ditt säger jag och flinar.
- Minda, Minda baker.
säger hon och går....

____________________________________________________________________________________________

Mindas perspektiv:

han var verkligen ego! fast endå så värkar han ganska snäll... NEJ tänk inte så minda de kommer bara gå utför om du faller för den killen! ja menar... han e ju endå Justin Bieber.
Då slog de mej!
-Svea skrek jag för mej själv och tog snabbt upp mobilen och ringde svea.


*- hejj gumman sa hon i luren.

- hejj Svea kom så fort du kan till matbutiken här nere du vet ja har en överraskning!
sa jag och kände hur snäll jag va som lät Svea träffa sin idol! :D
- okejjj , sa hon lite osäkert.
- ja lovar du kommer bli jätte glad! skynda dej nu så nte överraskningen försvinner!
- okej ja kommer baby! hejjdå!
-hejj, ses!*

inom fem minuter borde hon va där, jag hade satt mej på parkbänken och väntat och hoppats att han inte skulle gå. för då skulle de ju inte vara nån bra överrakning direkt....



Sveas perspektiv:

där e hon ju! sitter där på bänken. ja springer upp bakom henne och ska skrämmer henne.

- BUU!!! skriker jag så högt ja kan !
-AAAAAA skriker hon med värsta tjejrösten och hoppar till-
-aHAAHAHA , ja DÖR! får jag fram mellan skratten.
- men ska du få din överraknig säger hon och ler stort!
-gå in i affären där och ta me dej de här... hon tog ut penna och papper ur sin väska.
-och precis vrf ska jag gå in där? frågade jag.
och hon drog hela historien om att hon hade tagit mjölk och att hon hade saga biever o sådär.
- MEN MINDA du kan ju inte säga biever TILL honom! stackarn...
- hahah de va rätt åt han! han är lika EGO som ja har sagt, ja prata ju med honom!
-haha okej då säger jag och fnissar lite sedan springer jag de FORTASTE ja kan till affären och går direkt fram till honom.han sår och betalar.


justins perspektiv:

de blir 5.50 $ dårå. säger hon i kassan ja tar fram kortet och betalar och precis när jag har betalat så kommer de fram en söt tjej som sa att hon hette Svea och fråga om en bild och autograf och sedan så bad hon om förlåtelse för Minda som tydligen var hennes bästa vän och att Minda inte va mitt största fan direkt men att hon va det !
-SCORE! tänkte ja för mej själv här sitter jag med snyggingens bästa vän och kan få fram allt jag vill om henne!
- kan ja få ditt och Mindas nummer kanske? sa jag oich blinkade med ena ögat så där lite flörtigt.
-så vi kanske kan hitta på nåt någongång kanske typ gå till stranden? sa jag och log.
-aaa visst! så hon och sprack ut i ett leende.
ja gav henne min iphone och hon skrev in både sitt och mindas nummer.


mindas perspektiv:

efter 20 minuter får jag nog , ja orkar inte sitta och vänta längre plus att de börjar bli kallt så vi borde börja gå hem snart.

ja går in i affären och ropar på Svea

- Svea är du klar snart, jag fryser ihjäl här ute ! ja bryr mej inte om att justin står och stirrar på mej IGEN!

- kom och stå här inne med oss då säger justin och blinckar åt mej.

- då fryser jag hellre. sa mumlade jag fast tillräckligt högt så att dom båda hörde

- okej , men hejjdå justin vi ses väl nån dag! sa Svea glatt


-Vet du, ja har världens bästa nyhet säger Svea glatt....

_____________________________________________________________________________________

va tycker ni? kommentera nu ja har ju knappt fått nåra kommentarer! :( men ni ska kommentera för att ni vill inte för att ni blir tvingade !

JB LOVE /lisa

Kommentarer
Postat av: Clara

Jättebra!!! Gillar du JB, eller är du som Minda? :P

2011-04-10 @ 17:27:36
Postat av: lisa

tack! :) <3 blir jätteglad av sånna här kommentarer! hihi även fast jag inte fått så många än :P

hihi nej jag heter lisa och jag bara hittar på detta och hoppas att ni gillar det!

Minda är bara ett namn som jag tycker är fint så jag har valt just det namnet :) ! /lisa

2011-04-11 @ 15:16:12
URL: http://thejustinssstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0