my favorite girl episode 4!

sen springer upp till sveas rum och precis innan ja ska gå in i hennes rum fnissar jag sen sätter ja på mitt "pokerface" och går in

- ´Svea jag har nått at berätta.....

______________________________________________________________________________________________

- vaddå? säger hon med orolig röst.

- jag ska flytta... till ATL säger jag och ser ledsen ut men har verkligen svårt för att hålla mej för skratt.

- VAA?! säger hon och jag ser hur hennes ögon fylls med tårar.

- OCH DE SKA DU ME! skrikerjag.

- va? frågar hon och ser frågande på mej.

- vi har pratat med din mamma hon trivs inte med sitt jobb  här så du kommer flytta in i huset som är ungefär tio minuter bort!!

-AAAAA OMB OMB OMB!

- Huh? va står OMB för? frågar jag

- OH MY BIEBER SÅKLART!!

- ohh of course va tänkte jag med? säger jag och flinar.

helt plötsligt sp får Svea en  min som äe svår att förklara, de ser licksom ut som att hon kommit på nåt, nåt helt FANTASTISKT!

- AAAAAAAAAAAAAH !!!! skriker hon så att jag nästan får tinitus! (stavning)

- VAD?! frågar jag!!
 
- jag ska flytta till samma stad som JUSTIN BIEBER!

- NEJJ, de hade jag glömt bort! hoppas jag aldrig ser den dryga snorungen!

- han e  inte dryg! säger svea och låtsas bli sur men lyckas inte så bra , HAHA!
- men när åker vi? frågar hon.
- om en vecka :) säger jag.


En  vecka senare, på flygplatsen

´
- pax sitta längst in vid fönstret!! skriker jag eftersom ja älskar att sitta vid fönstret, hihi

- hihih okej, då sitter jag brevid dej då :) säger Svea

vi går och checkar in allas väskor då säger mamma och alla vuxna plus trey, kyle och hanna går men jag och Svea skulle gå och köpa nåt att dricka och går till walters coffee och köper kladdkaka och typ choklad.

- ja måste bara gå på toa , kommer strax. säger hon när vi fikat klart.

- gör de. säger jag och ler.

 

på väg ifrån flygplatsen på väg hem till sitt nya hus.

-du maikel, vi kan väl stanna och köpa lite mat till ikväll i affären här? frågar mamma
- ja , självklart säger pappa och kör in på parkeringen.
- men Minda kan inte du bara springa in och köpa lite potatis och sånt snabbt så kan vi vänta i bilen? säger han och ger mej listan.
- visst säger och börjar gå mot affären. "the food shop"  läser jag på skylten.
 

justins perspektiv:

MAMMA, jag går till affären och köper cola! skriker jag till mamma.

-mmm visst gör de men kan du inte köpa lite mjölk också för den är nästan slut?!
 
- visst säger jag och sätter på mej mina lila sneakers och tar skateboarden till "the food shop"
som den heter.

när jag är framme i affären så sätter jag direkt på mej mina solglasögon så at ingen ska känna igen mej
men som tur är så är det bara några gammla tanter där. Och dom lär väl knappast änna igen mej, så jag tar av mej glasögonen, men bara några sekunder efter ser jag dörren öppnas och in kommer en tjej med brunt hår nästan ända ner till midjan och hon har den snyggaste kropp jag sett! hennes booty var JÄVLIT "sexxii" ;)

ja känner hur de vibrerar i fickan, SMS :D


*tjoo broor va händer? / RYAN

* tjoo mannen inte mycke, spanar in en tjej bara asso ja e i affären ;) / JUSTIN
 
* haha så du e på G som vanligt då ? ;) hahah / RYAN

* ahha men asso du ska se henne , så jäääävla snygg asso! ;) / JUSTIN
* haha visst men ska du me te stranden sen eller ja och CHAZ tänkte dra vid 3? /RYAN
* haha OFC! ses/ JUSTIN
* mmm herrå! /RYAN


Mindas perspektiv:

ja tar tre paket nudlar och sedan går ja bort mot mjölken och precis när ja ska ta ett paket så känn jag att någon råkar putta till mej och ja råkar putta till den men vi båda kollar på varann och säger typ:
- ojj sorry... säger jag
- mitt fel... säger han och ler.
ja ler tillbaks
sedan tar han av sej solglasögon och säger:
- jag heter justin :) va heter du?
ja stannar till ett ögonblick och inser vem jag precis krockat med, JUSTIN BIEBER 
- ååh, de e du. säger jag ganska drygt .
- så du vet vem jag e? säger han.
-mmmh,du e den där beaver. säger jag ännu drygare.
- bieber. de e justin bieber säger han med ledsen röst och kollar ner i marken.
- mmh whateva. säger jag och börjar gå mot kassorna.


Justins perspektiv
ja lägger ner mobilen i fickan och går mot mjölken men de va så kort bit så ja backade för kunna titta på skylten hur mycke de kosta men sedan känner jag att ja krockar i nån...

-ojj sorry... säger hon
- mitt fel säger jag och känner att jag ler...
hon ler tillbaks.
ja tvekar ett tag sen bestämer jag mej för att ta av solglasögonen.
när hon ser att de e ja så säger hon bara : åhh de e du.
ja svarar : så du vet vem jag e?
- mmmh du e den där beaver...
ja känner klumpen i halsen och de va som att ta ett slag rakt i magen..
- bieber . justin bieber ja hör själv hur ledsen jag låter.
-mmh whateva.. säger hon och går iväg

- men du, vart bor du då? frågar ja nyfiket
hon pekar på ett hus ganska när affären.
-där? frågar jag och pekar.
-mmh.... säger hon
-du skojjar? ja bor bara tre hus bort från dej! ja känner lyckan sprida sej i mig.
-jippiesäger hon ironiskt.
-men du, nu vet du mitt namn nu vill jag veta ditt säger jag och flinar.
- Minda, Minda baker.
säger hon och går....

___________________________________________________________________________________________

ganska långt va? ;) KOMMENTERA då kanske de kommer mer ikväll ;)¨
var de bra eller dåligt? ;)


Kommentarer
Postat av: Clara

jättebra ju!!!

2011-04-10 @ 17:25:01
Postat av: lisa

tack! :D

2011-04-11 @ 15:16:40
URL: http://thejustinssstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0