my favorit girl episode 2

sedan sätter jag mej och äter min macka och juice tills mamma säger:
- du måste gå till bussen nu minda!
- OJJ! säger jag och sätter på mej mina blommiga ballerina

_____________________________________________________________________________________________


hej gumman! säger vi i mun på varann när vi ses vid busshållsplatsen.

självklart har hon en tröja där de står "i love justin bieber" på!

- du och din bever! säger jag.

- BIEBER! han heter BIEBER ! skriker hon så att nästan hela bussen hör.

- men whateva! säger jag

jag gillar verkligen inte den där snubben, inte för att jag känner han eller så men han verkar så snobbig och irriterande! han kan inte göra ett enda skit utan att twiitra, " ja klär på mej" " jag knyter skorna" "ja öppnar dörren " ja stänger dörren"  och så fortsätter de!

-aaaa stor skillnad faktist!

-jajaja säger jag.

- ja kollade schemat igår, vi har musik först säger svea med glad röst.

-okej säger jag lika glatt, för jag gillar musik men har scenskräck så ja har aldrig sjungit innför folk, förrutom Svea då när vi sätter på hög musik och dansar och skriker , haha!

de händer inte så mkt den dagen , men ja vet inte att när jag kommer hem får jag en riktig överraskning!


______________________________________________________________________________________

 kort jag vet! :(
vad nu? :D bra eller  dåligt? kommentera !

Kommentarer
Postat av: Clara

Jättebra, men prova att använda rättningsprogram. Det ändrar om du har liten bokstav istället för stor osv.

2011-04-10 @ 17:19:53
Postat av: lisa

okej! tack för tipset! :D

2011-04-11 @ 15:17:10
URL: http://thejustinssstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0