my favorite girl episode 9-

-  You have anorexia? Sa han ledsamt och kollade på mig med sorgsna ögon.

- yeah.. so..i don´t eat….

-okey, but do you want to tell the others?

- can´t you do that tomorrow or tonight when im not there?

- ofc. Sa han och log och pussade min panna.

Vänta lite, han pussade min panna ? betyder det någonting?

Nej sluta inbilla dig! Varför skulle han vilja ha dej? Du är bara en tjock, tråkig vanlig tjej från sverige… sa en liten röst inom mig.

-Come, sa han och hjälpte mig ut till köket och gav mig lite vatten sedan gick vi ut till dom andra.

- Han vet, sa jag och kollade menade på Svea.

Dom andra kollade konstigt på oss och fatta ingenting, som tur var.

-         Gör han? E du säker på att du kan lita på honom då? Sa hon osäkert.

-         -ja, han har lovat. Sa jag lugnt.

-         Sedan så gick vi ut för att bada och när jag tog av mig kläderna så stirrade alla killarna på mig med öppna munnar , kändes ganska obekvämt.

-          am i really that fat? Sa jag ledsamt och satte armarna framför magen så man inte skulle se min  TJOCKA mage..

__________________________________________________________________________________________
-OMG, you are so skinny! skrek Ryan helt plötsligt.
- umm yeah right! sa jag och himmlade med ögon - im fat like a cow!
- NO youre not! skrek Chaz - it looks just like you can have like anorexia or something!
jag kollade ledsamt ner i marken och sedan kollade jag upp på Justin och Svea som båda som kollade på mej med sorgsna ögon.
- omg, you do? sa Caitlin tyst, nästan som en viskning.
-yes, i do.i had it for almost 4 months now and yeah i don´t eat... sa jag och kände tårarna bränna bakom ögon.
caitlin sprang snabbt upp ur poolen och kramade om mejj, jag klarar inte de här. jag kände att jag var nära bryta ihop, efter allt jag gått igenom, jag klarar de inte, jag klarar inte av de här.
-it´s okey girl, you can cry, sa hon som att hon läste mina tankar. plötsligt kände jag två till armar omkring mej, Svea.
- vi är här, både Caitlin och jag. du kommer klara de här, du kommer bli bättre och vi kommer alltid finnas här sa hon och dom andra kollade konstigt på oss och fattade ingenting.
då bröt jag ihop jag grät i bådas trygga famnar. min två bästa vänner var bara helt underbara dom fanns verkligen där för mej när jag behövde dom.
jag bara grät och grät jag hade knappt märkt att någon lyft ner mejj i sängen och plötsligt kände jag nått vått mot mina ögon. jag ryckte till men kunde inte öppna ögon, rädd att de blöta skulle göra ont.

-chill girl, it´s just me. Hörde jag en lugn, välbekant röst saga. Justin.

- w-what are you doing? frågade jag och snyftade lite.

- Im just wash off your make-up, cuz you are sleeping here tonight. I can not let you go home when youre this sad. Sa han ännu lugnare.

- no ! don´t do that! Sa jag panikslaget.

- why? Frågade Justin.

- because, makeup is all i got, and i don´t want you to see me that ugly, I mean you don’t want to be both fat and ugly. Ja, som sagt jag har ju inte världens bästa självförtroende.

- stop it! You are the most beautiful girl i ever met! And it’s true am not just saying it to make you feel better, I really mean it. Why did you think I did everything to get YOU to like ME, with every other girl I had it´s been THEY trying to get ME to like them. But with you I can really be myself, because you don´t see me as megastar “Justin Bieber, you just see me as “Justin” and I love that ! sa han.and it´s so easy to talk to you. You are really beautiful.precis när jag skulle börja protestera så la han sitt finger på min läpp.

-schhh, don´t say anything, just sleep.

Jag log och vände mej om.

- Thanks Justin. Sa jag.

-  For what? Frågade han.

-  For being there  for me, and nobody ever calld me beautiful before, they have said im sexy and have a nice ass or something, but nowone have ever calld me beautiful. Sa jag och kände mig trygg.

- Hmm, im am kinda tired , can I sleep here with you ? sa han och blinkade medena ögot.

-uuum… chore. Sa jag och makade på mig åt ena hållet I sängen. Jag vände mig om och kände en arm runt min midja. Jag kollade bak på Justin som bara log.

- Good night beaver. Sa jag och log.

- No, not good night, perfect night. Viskade han när jag nästan sommnat.

 

höll jag verkligen på att falla för självaste stjärnan Justin Bieber? killen jag hade hatat, kallat gay och att han lät som en tjej? kunde man verkligen ändra sej på några dagar? varför hade han kallat mej vacker?gillar han mej? eller säger han så till alla tjejjer?    alla dessa frågor, men vart är alla svar? ♥


_____________________________________________________________________________________________

KORT jag vet... men sitter på landet och skrev jäääättelångt kapitel igår och publicerade, men de kom aldrig upp på bloggen... skyll inte på mej skyll på cp blogg.se! *arg!*


JB LOVE / ME


Kommentarer
Postat av: novellblogg

kolla våran novell blogg! www.vashappeninboys.blogg.se !

2011-07-13 @ 14:05:42
URL: http://vashappeninboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0