my favorite girl episode 8

-men vad ska vi göra då? frågar Catlin.
-sanning eller konka! säger Chaz.
- mmm visst säger alla.
- jag går och hämtar en flaska ! säger Ryan och springer ut i köket och tar fram en flaska.
- nu måste alla lova att tala sanning och man måste göra de man ska göra!
-aaa vi lovar säger alla.
-okej då börjar vi säger Ryan och snurrar flaskan....
________________________________________________________________________________________
okej hörrni! nu har jag bestämt mig! jag ska skriva både svenska och engelska, svenska när hon tänker men engelska när hon pratar med Justin och dom andra.

_________________________________________________________________________________
så smal är Minda men ni kan ignorera bikinin.
flaskan hamnar på Caitlin.
- you have to kiss Chaz stomach ! sa Ryan och flinade.
Caitlin kollade besvärat på Ryan och sa:
- Do i Really have to? sa hon och kollade på Ryan.
- Thats the Rules! sa han och flinade ännu mer än förrut.

- Fine! Sa hon och hoppade fram till Chaz som log stort.

- Come on Catie, you know that you want to!

Catie var Chaz smeknamn på Caitlin, alla hade tydligen fått smeknamn av Chaz, som var jätte löjliga.  Christians var Chrisse, Ryans var Rojjan, Justins var Jussie, Sveas var svean och mitt var mindisen HAHA! ^^ men såklart så var vi tvungna att bestämma ett smeknamn på honom, så han fick heta Chaaaazzziiiieboooooy!!

-         OH knockit off Chaaaazzziiiieboooooy! Sa Caitlin.

Sedan fortsatte spelet, jag hade fått springa till grannen och plingat på för att sedan börja snacka om Gud, Jesus och attvärlden skulle gå under. Men jag hade också fått kyssa Justins arm, upp till nacken och ner till andra armen ,men det var någonting konstigt han liksom rös till när jag kom till nacken, var jag så bra på att kyssa armar och nackar? ;)

Sedan bestämde vi oss förr att äta, men då visste jag att jag skulle få trubbel, jag har juinte berättat för någon om min sjukdom, ingen förrutom min familj och Svea.

-  Can we eat now? Im dying of hunger! Skrek Chaz

-  PIZZA! Skrek Justin och kastade sig över telefonen, han kunde tydligen numret utantill. Konstigt? NEJ!

-Va ska du säga? dom kommer märka att du inte äter!  Sa Svea högt.

-Svea! Dom hör ju! Ropade jag argt.

- Men dom kan ju inte Svenska pucko! Sa hon och skrattade.

- haha juste ja, nu skrattade jag också.

- ehh guys? Can you please tell me what that was? Frågade Justin undrande som nu hade kommit in rummet.

- Swedish of course! Sa jag glatt.

- WHAT? You speak Swedish? Sa han och kollade med stora ögon på mig och Svea.

- ehh daah? OFC we speak Swedish you now that we ARE from Sweden right?

- Whaaaaat? Why didn´t anyone tell me that? and what did you say then?

- ehm... Nothing! Sa jag nervöst och gick snabbt ut ur rummet .

So, what do want? Frågade Chaz med luren i ena handen.

-nothing, im not hungry,sa jag och log.

-  i take a Hawaii sa Svea.

- what did you say? You’re not going to eat at all? Sa Justin förskräckt.

-No, you don´t want to be fatter then you’re already are! Sa jag och skrattade. Alla kollade förskräckt på mig med stora ögon, alla Svea som bara suckade.

- you know youre my skinniest friend right? Sa Caitlin och alla instämde.

-WOW you guys must have really fat friends! Sa jag och skrattade ännu en gång.

Sedan försökte jag byta ämne som fungerade bra, för bara några sekunder hade vi bestämt att vi skulle bada i underkläder eftersom

Vi inte hade några badkläder med oss och ingen orkade gå hem till mig och hämta.

Men först skulle vi äta..

Justin envisades om att jag skulle äta och fick mig att äta tre bitar men när han tryckt in den fjärde biten i min mun gick det inte mer. Jag sprang upp till badrummet och slet upp dörren och hängde mig över toaletten och spydde. Efter ett tag hörde jag steg i trappan och Kort efter de kände jag en hand på min midja och

En hand som lyfte bort mitt hår. När jag hade spytt klart kollade jag på personen som satt brevid mig och det var Justin.

Han kollade oroligt på mig och sa:

-         Are you sick?

-         No, theres just something i didn´t tell you guys. Nobody knows except Svea and my family. Sa jag ängsligt. Skulle jag berätta? Mitt huvud sa NEJ du känner honom knappt! Medans mitt hjärta sa JA! Du kan lita på den här killen!

-         Well then tell me? Sa han snällt.

-         I dont know..what if.. mer han jag inte saga förrens han satte sitt finger på mina läppar och sa:

-hey, you can trust me you know that right? han kollade mig rakt I ögonen med sina fina ögon, sånna som bara Justin har, ingen annan i världen kunde ha så fina, snälla ögon.

- well, okay, i tell you but you have to promise me you don´t tell anywone? Okey? Sa jag och kollade honom I ögonen.

- I promise. Sa han och log.

- good, ehm, i have this disease, you probably heard about it, you know what anorexia is?

-  You have anorexia? Sa han ledsamt och kollade på mig med sorgsna ögon.

- yeah.. so..i don´t eat….

-okey, but do you want to tell the others?

- can´t you do that tomorrow or tonight when im not there?

- ofc. Sa han och log och pussade min panna.

Vänta lite, han pussade min panna ? betyder det någonting?

Nej sluta inbilla dig! Varför skulle han vilja ha dej? Du är bara en tjock, tråkig vanlig tjej från sverige… sa en liten röst inom mig.

-Come, sa han och hjälpte mig ut till köket och gav mig lite vatten sedan gick vi ut till dom andra.

- Han vet, sa jag och kollade menade på Svea.

Dom andra kollade konstigt på oss och fatta ingenting, som tur var.

-         Gör han? E du säker på att du kan lita på honom då? Sa hon osäkert.

-         -ja, han har lovat. Sa jag lugnt.

-         Sedan så gick vi ut för att bada och när jag tog av mig kläderna så stirrade alla killarna på mig med öppna munnar , kändes ganska obekvämt.

-          am i really that fat? Sa jag ledsamt och satte armarna framför magen så man inte skulle se min  TJOCKA mage..

__________________________________________________________________________________________-


kommenteraoch rekomendera! :D

JB LOVE / ME

Kommentarer
Postat av: Fanny

Läs gärna min nystartade novell blogg :D

2011-06-17 @ 19:15:25
URL: http://bieberdirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0