my favorite girl episode 10 DEL 1!

-chill girl, it´s just me. Hörde jag en lugn, välbekant röst saga. Justin.

- w-what are you doing? frågade jag och snyftade lite.

- Im just wash off your make-up, cuz you are sleeping here tonight. I can not let you go home when youre this sad. Sa han ännu lugnare.

- no ! don´t do that! Sa jag panikslaget.

- why? Frågade Justin.

- because, makeup is all i got, and i don´t want you to see me that ugly, I mean you don’t want to be both fat and ugly. Ja, som sagt jag har ju inte världens bästa självförtroende.

- stop it! You are the most beautiful girl i ever met! And it’s true am not just saying it to make you feel better, I really mean it. Why did you think I did everything to get YOU to like ME, with every other girl I had it´s been THEY trying to get ME to like them. But with you I can really be myself, because you don´t see me as megastar “Justin Bieber, you just see me as “Justin” and I love that ! sa han.and it´s so easy to talk to you. You are really beautiful.precis när jag skulle börja protestera så la han sitt finger på min läpp.

-schhh, don´t say anything, just sleep.

Jag log och vände mej om.

- Thanks Justin. Sa jag.

-  For what? Frågade han.

-  For being there  for me, and nobody ever calld me beautiful before, they have said im sexy and have a nice ass or something, but nowone have ever calld me beautiful. Sa jag och kände mig trygg.

- Hmm, im am kinda tired , can I sleep here with you ? sa han och blinkade medena ögot.

-uuum… chore. Sa jag och makade på mig åt ena hållet I sängen. Jag vände mig om och kände en arm runt min midja. Jag kollade bak på Justin som bara log.

- Good night beaver. Sa jag och log.

- No, not good night, perfect night. Viskade han när jag nästan sommnat.

 

höll jag verkligen på att falla för självaste stjärnan Justin Bieber? killen jag hade hatat, kallat gay och att han lät som en tjej? kunde man verkligen ändra sej på några dagar? varför hade han kallat mej vacker?gillar han mej? eller säger han så till alla tjejjer?    alla dessa frågor, men vart är alla svar? ♥


______________________________________________________________________________________________





bara för att han är så snygg!     bieber och minda ♥



Justins perspektiv


GASH så fin hon var! ja var tvungen att komma på någon anledning till att få stanna kvar här med henne,

- Hmm, im am kinda tired , can I sleep here with you ? sa jag och blinkade flörtigt med ena ögat.

-uuum… chore. Sa hon och log. Jag vände mig om och la en arm runt hennes smala midja, jag kunde nästan känna benen. stackars liten, jag ska allt hjälpa henne att bli frisk, tänkte jag. hon vände sej om och log, medans jag log tillbaka. vi låg där och bara kollade på varandra innan hon sa,

- Good night beaver. jag svarade inte, bara log, sedan vände hon sej om och jag log och stirrade på hennes hår, hennes nacke, hennes rygg, allting var perfekt. när jag kände att hon sommnat viskade jag:

- No, not good night, perfect night.

 

 

nästa morgon när jag vaknade log hon fortfarande och sov, så jag smekte henne på kinden och gick sen och började klä på mej. jag gick ner till köket för att se om dom andra vaknat, de var bara caitlin uppe.

- good morning cat, sa jag glatt.

-mornig J sa hon trött .

-haha are you tired? skrattade jag.

-as hell ! sa hon som nu också skrattade. - i could like fall asleep right here and now! hon fortsatte att skrattade.

-ohh and By The Way Bieber, saw you were sleeping with Minda tonight ;) sa hon och blinkade.

-well, yeah she was to sick to go home, so I said that she could sleep here tonight. sa jag och log, jag log såfort jag tänkte på henne. e detta ett bevispå att jag faktist är kär i henne? att hon var den finaste jag sett var ingen tvivlan på, och att hon får mej att må som ingen annan gjort var säkert, så ja, jag är nog kär i henne. jag log. caitlin avbröt mina tankar:

-oh come on justin just ask her out!

-eh what?sa jag och spelade oskyldig.

 

 

 

 

____________________________________________________________________________________________

 

 

 

KOM IHÅG ATT DE HÄR BARA ÄR FÖRSTA DELEN! hade tänkt att hela delen skulle komma ut idag men jag har lite saker att fixa nu så ni får antagligen resten av delen senare idag ! puss på er!



JB LOVE / ME ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0