my favorite girl episode 7

- jag bara undra om du vill komma på min fest idag, alla kommer komma , det kommer vara´största festen på hela året! säger han.

- ehm jag vet inte... säger jag osäkert. ska jag bara komma där helt själv till hans fest eller? tänker jag.

- du får självklart ta med dej Svea säger han somn att han läst mina tankar. faktum är att jag redan pratat med henne och de är okej för henne! säger han och låter väldigt nöjd!

- jaha okej då säger jag, men när ska vi komma ? säger jag.

-  sju- halv åtta? frågar han.

- visst! säger jag.

________________________________________________________________________________



justins perspektiv.


- bra! säger jag glatt.
- aaa herrå! säger hon.
- hejjdå!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0